Tanúsítványok

FOGYASZTÓI VÉLEMÉNY TANÚSÍTVÁNY

 

 

MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI TANUSÍTVÁNY

 

 

MINŐSÉGPOLITIKA

A Padló Service Kft. 2009.03.05 -én alakult hódmezővásárhelyi székhellyel.

Fő profilunk

ipari padlók csiszolása, javítása
A munkánk során érzékeltük, hogy a megrendelők elégedettségét csak úgy tudjuk kielégíteni, hogy ha ennek megfelelően mi is folyamatosan fejlesztjük tudásunkat, berendezéseinket.

A folyamatos fejlődés érdekében határoztunk úgy, hogy bevezetjük az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert, továbbá feladatunknak tekintjük annak folyamatos fejlesztését a kitűzött minőségcélok elérésével.

Minden munkatársunknál tudatosítjuk a minőségirányítási rendszer fontosságát, folyamatosan képezzük őket, hogy ezáltal is magasabb színvonalon legyenek képesek a megrendelők igényeit kielégíteni.

A minőségirányítási szabályzat kialakításánál fontosnak tartottuk, a következő irányelveket:

  • Vevőközpontúság: folyamatosan alkalmazkodni az újabb igényekhez,
  • Tudás: a munkatársak időbeni, megfelelő szakképzése,
  • Rendszeresség: az egymáshoz szorosan kapcsolódó folyamatok rendszerszerű kezelése,
  • Visszacsatolás: így a szervezet és a minőségpolitikánk rendszeresen átvilágításra kerül, van lehetőség javítani a folyamatok megoldásán.

Továbbá fontosnak tartjuk partnereink körének bővítését, kölcsönösen előnyös kapcsolatok kialakításával.

Hódmezővásárhely, 2018.08.06.

Lippai Géza
Ügyvezető

Letölthető PDF formátum