MINŐSÉGPOLITIKA
A Padló Service Kft. 2009.03.05 -én alakult hódmezővásárhelyi székhellyel.
Fő profilunk
ipari padlók csiszolása, javítása
A munkánk során érzékeltük, hogy a megrendelők elégedettségét csak úgy tudjuk kielégíteni, hogy ha ennek megfelelően mi is folyamatosan fejlesztjük tudásunkat, berendezéseinket.
A folyamatos fejlődés érdekében határoztunk úgy, hogy bevezetjük az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert, továbbá feladatunknak tekintjük annak folyamatos fejlesztését a kitűzött minőségcélok elérésével.
Minden munkatársunknál tudatosítjuk a minőségirányítási rendszer fontosságát, folyamatosan képezzük őket, hogy ezáltal is magasabb színvonalon legyenek képesek a megrendelők igényeit kielégíteni.
A minőségirányítási szabályzat kialakításánál fontosnak tartottuk, a következő irányelveket:
- Vevőközpontúság: folyamatosan alkalmazkodni az újabb igényekhez,
- Tudás: a munkatársak időbeni, megfelelő szakképzése,
- Rendszeresség: az egymáshoz szorosan kapcsolódó folyamatok rendszerszerű kezelése,
- Visszacsatolás: így a szervezet és a minőségpolitikánk rendszeresen átvilágításra kerül, van lehetőség javítani a folyamatok megoldásán.
Továbbá fontosnak tartjuk partnereink körének bővítését, kölcsönösen előnyös kapcsolatok kialakításával.
Hódmezővásárhely, 2018.08.06.
Lippai Géza
Ügyvezető